Stressmänniska

Mitt huvud sprängs snart känns det som. Jag tar småsaker på allvar jämt och stressar upp mig för ingenting men mamma är likadan. Jag är pedant så det skriker om det men vårat golv är så otacksamt så fy fan!
Just nu har jag en del i skallen...

1; Smörgåstårtan är beställd
2; Vill/måste vårstäda,putsa fönster
3; Söka in till universitetet senast Tors(jag har precis "anmält konto". Bråttom, bråttom!
4; Tvätt hela efterm/kvällen imorgon
5; Nytt träningsschema ska hinnas med. Idag var första dagen vi var ut och joggade i den starka solen! Nice!
6; Jobb Onsdag kväll!
7; Deklarera

Idag tog jag ner vinterkläder,skor,jackor ner i förrådet och tog upp sommarkläder/skor. Nu ska allt tvättas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe den där bilden passar ganska perfekt in på hur jag kände mig idag:)

2010-04-12 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0