Tråkig blogg

Det börjar bli tråkigt att blogga. Antar att det beror på att jag inte har något kul att skriva, heller inga nya foton att lägga upp. Det händer liksom inte så mycket just nu. Renoveringen går sakta sakta framåt. Småsaker sker kanske 1 gång i månaden och ändå har vi en del kvar. Skolan är 1 månad kvar sen är jag ledig i 1 mån ca innan jag börjar jobba... så tänker jag på vad jag vill göra till hösten....  Söka jobb på annan ort iallfall...

Skaffade mig en facebook idag och försöker klura ut hur allt funkar... Tyvär så kan jag ej ladda upp foton av en konstig anledning!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men mupp! Klart hon inte tog farfars kläder :P Andreas gjorde det. Eve tog mest köks saker o sånt.

2010-04-27 @ 13:39:16
URL: http://eemmalindkvist.blogg.se/
Postat av: fanny v

nej din blogg är väl bra :)

2010-04-28 @ 13:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0