Dagen före

Och jag ska jobba idag-kvällen. Har egentligen ingen lust. Vill vara hemma och titta på uppesittarkvällen och äta massa gott!! Men slutar ju någorlunda tidigt för att göra det.

Igår låg jag inne framför tv bara. kl 12 på natten drog Mathias iväg till sina polare för lite "fest".

Småproblem med värmen i huset igen. Eller ja, det är ju mycket bättre än förut men kanske ska vara så här när man eldar själva med briketter. Han eldade runt halv 5 imorse och låg då på 20-21 grader. När jag klev ner för nån halvtimme sen låg det på 16,8. Det är små små kallt. Förstår väl att det sjunker men så mycket. Det var så här jag inte ville ha det-ha det kallt när man kliver ner på mornarna. Men det är det.


Imorgon bitti blir det som vanligt julfrukost hos Sandra och Erik men även maten blir där i år.
Klapparna delas ut till frukosten i år.
Sen ska jag ut och jobba natt!

Får se om jag skriver nå mer annars GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0