En riktigt seg dag

13 timmars pass känns vill jag lova. Har varit såå seg hela dagen.
Men nu är jag ledig ett par dagar och jag/vi ska hinna med lite saker som att hämta Mathias soffgrupp och ställa uppe på allrummet,slänga massa saker på tippen(jag vill även städa ur bilen),göra det sista med mammas julklapp vilket är lite pyssel. Åka och köpa en frys lär vi ju göra samt inhandla dem sista klapparna för nästa vecka har jag aboslut ingen lust.


Idag fick jag en julklapp av M. Jag blev så glad. Hon har ju vart i kära Oslo och köpt med sig min favorit ost!!:) Snacka om att jag blev glad. Den är så himlans god.


Fler godsaker jag saknar ifrån Norge är majonäsen. Kräääämig och sour creme chipsen är smarriga.
Tummen ner för köttfärsen!=/Men oj vad jag ska njuta av denna ost!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0