:=)


Denna godis tårta slängde jag ihop igår till min lillebror som fyllt 17 nyss. Den var riktigt smaskig.

Igår fick lilla Elly en tidig julklapp av mig, nämligen en handduk med luva och hennes namn på. Jätte söt.






Det är fasen så lika kallt i huset idag. Plågsamt. Hela huset är så dåligt isolerat så nu skulle min händiga karl isolera det bättre till helgen. Hoppas innerligt det blir bättre. Imorse drog jag till Sandra efter jobbet och la mig. Så skönt att kunna göra det när man jobbat natt. Det är trots allt en bit till mig.

Sitter i soffan och snaskar på ananas så himla gott. Har gjort fotbad och filat fötterna och ska kolla lite repriser genom datorn då tv fortfarande inte funkar hos oss. "skratt".

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du frågade vad min pojke har råkat ut för. Det är svårt att förklara så här snabbt (Kolla gärna under juli månad i min blogg så får du hela storyn) men han har en tumörsjukdom som är väldigt ovanlig. Vet inte om huvudvärken tillhör den eller om det är vanlig migrän. Vi väntar på röntgensvar...

2010-12-01 @ 19:25:51
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0