Julmarknad i Nora

Jag är på benen idag. Hade ingen feber när jag vaknade imorse och ingen under dagen heller dock känner jag mig matt hela jag och trött. Illamåendet sitter kvar och jag får knappt i mig mat. Är bara törstig hela tiden.

Idag åkte jag,Sandra,Elly och Erik till Nora på julmarknad och passade såklart på att träffa våran kärra mamma/mormor :) Mys dag helt enkelt. Jag passade även på att låna deras badkar:) Som jag saknat det!

Mathias har hållt på nere i källaren och isolerat o grejat så nu hoppas vi det ska bli lite varmare i huset. 17-18 grader har vi nu och det är mycket varmare än vad vi är vana vid. Innan har vi levt med 12-13. Vilken plåga!

Nu ska vi bänka ner oss i soffan till film och chips

Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0