Måndag

Jag vet att jag är dålig på att kommentera men det är ni också! Ni läser ju .. Inge intressant?
Frida; Har du ingen blogg längre? Ge mig så jag får läsa din??
Jensen; har du skaffat en ny?
Älskar bloggar! Älskar bilder! Älskar bra text vilket jag vet att jag inte förmedlar ha ha.

Måndag och ny vecka. Lucia dagen. Denna dag var ju väldigt speciell när man var yngre. Jag fick jämt vara tomte och jag vet att det kanske berodde på att jag var små knubbig :P 
Om några år blir denna dag speciell igen nu när våran älskade Elly finns hos oss i livet.

Idag har vi som sagt massa ärenden att göra. Skönt att få de gjort innan jul.
I år åker Mathias hem till sina föräldrar(han har firat med oss dem senaste 2 åren) och jag blir med min familj, ska ju ut och jobba natten sen också.


Förra julen hos faster Eva


Så fiiina så


Kommentarer
Postat av: jessica

fin hund ni har=)

2010-12-13 @ 16:37:58
URL: http://minvardagmittallt.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det kan ju vara så att du var tomte för att du ville vara det också ;p

2010-12-14 @ 09:33:18
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: frida

Här är den! jag har dock lagt ner bloggandet och läsandet av bloggar för ett tag(Z sa att du skrivit)Men är nog snart tillbaka. By the way är bloggen är lösenords-skyddad så du måste ge mig din e-mailadress så att jag kan godkänna dig som läsare!

2010-12-14 @ 14:55:17
URL: http://enligtminmening.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0