Måndag

Det är mycket jag längtar efter just nu och det är inte julafton som står först.

Jag saknar mina gooa vänner som inte bor här. Det är verkligen dags för en tjej helg hos nån av er igen snart snart snart!? Blir kanske tajt nu i Dec och dessutom ses vi ju på nyår men då är det ju annat folk här med.
Jag försöker tänka på lekar vi kan köra men är svårt. Och mat/dessert är det ju också dags att tänka på snart och köpa. Det värsta av allt är att gå in på butiken i sista sekund som alla andra och det är så trångt och allt är slut.


Ooooch så längtar jag efter värmen, en resa. Hoppades på att vinna en resa igår när jag spelade bingolotto men ikke! Var nära på att vinna 100 kr. hallå! Det kvittar känns det som.

Mathias ligger halv dålig. Det gjorde han hela dagen igår stackarn. Hans tur nu.=/
Jag har fått tillbaka min spänningshuvudvärk så jag är helt seg. Känner inte för nåt idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Mia bjöd på toppen god både mat o dessert när jag va där, en meny som skulle passa toppen på nyår tror jag. O de bästa är att det går bra att förbereda dagen innan så man slipper stå i sista sekund o fixa med allt! ;)

2010-12-06 @ 16:59:04
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni båda blir bättre snart :)

2010-12-06 @ 17:06:56
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: jennifer

Åhh va goo du är:)saknar dig/er med jämt ju!:)

Klart vi ska ha en riktig tjejhelg snart! som sagt mkt nu innan nyår,men efter det får vi slå till,inte långt kvar nu tills dess iaf;)



Vi kan ha knytis och bestämmer vem som ska ha med vad till nyårsmiddan! CK lagar säkert gärna;)

fundera vad du är sugen på osv,och hur många är vi som ska käka??:)



Vi får ha en telefonkonferans snart:)

Jag och mickan har hittat en resa till grekland vi är sugna på:)vad tror du?



PUSS

2010-12-07 @ 10:54:05
URL: http://missjuniverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0