Kom och tänka på



Hur jag först hade det i mitt rum dem första månaderna i lägenheten i Oslo.
Bara en madrass och nån liten låda jag hade mina grejer på. Kläder hade jag inne i Carros rum som även hade en stor säng. Ni ser, inte mycket att hurra för men...


Med tiden blev det bättre. Till slut kom mamma och Bengt med mina egna grejer.
Lite stökigt men mycket bättre. Ha ha, hur det kan gå!

Jag blev verkligen van att ligga på en madrass så pass länge så när sängen väl kom så kändes det konstigt:)




Idag blir det hemmamys! Tacopaj och film. Jag går inte utanför dörren idag i detta oväder.
Men det blir en liten liten promenad till ica för jag ska ha lite godis till kvällen. Åt endast en apelsin igår.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0