Mums:)

  Jag bakade wienerlängder idag. Mycket enkelt och mycket gott!

Har även hunnit och kört bil en sväng, är tvungen att ha bilen till vissa ärenden och då lär jag köra eftersom Mathias inte kan det nu. Kunskaperna satt kvar, dock var jag väl kanske inte så medveten om halkan!

Har skottat bort massa snö på balkongen så drog vi fram stolarna och satte oss där ute en stund. VÅRSOL!

Jag gick promenad på 40 min i förmiddags och det blir även en till senare. Ställde mig på vågen idag och jag har gått ner nästan 2 kg :) Promenader gör sitt kan jag säga. Får väl se hur länge jag orkar gå och hålla på. Jag är en pendlare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj gu så du bakar mycket!!

2010-02-23 @ 16:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0