Onsdag

För en gångs skull sov jag hos Sandra inatt. Det var längesen och riktigt skönt/trevligt. Bara för att man är vuxen och har sambo betyder det väl inte att man inte kan göra sånna saker för det.
Tog en liten sovmorgon sen gick vi upp och åt frukost tillsammans sedan bar det iväg till skolan.
Har haft sån jäkla huvudvärk idag och extremt trött. Vattenbrist garanterat!

Mathias kommer hem strax. Skönt:)
Han har kryckor med sig och måste ta sprutor. Usch
Tror jag ska laga nåt gott till oss ikväll och bara ligga i soffan och gooosa.
Har iofs kakan jag gjorde igår kvar med.

Jag kollade på Örebro teatern idag på deras pjäs om utförsäkrade. Min bror är ju med där. Det var en riktigt bra och stark pjäs. Och Marcus var toppen uppe på scen. Jag hoppas innerligt att han följer sin dröm och tar sig vidare uppåt i livet. Kanske blir med i tv senare i livet på lite större grejer =)
Pjäsen visas i teaterhallen på Folkhögskolan ikväll kl 7 om ni vill se. 30 min är den och det SKA vara gratis att gå in. Man blev lite tårögd.

Nu ska jag få i mig en banan och vatten och vänta på min man.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0