Söndag

Känner mig smått deppig idag. Skolan sätter fart imorgon igen(men jag vet ju att det snaaart är Maj), mamma flyttar. Vi ska hjälpas åt att städa i lägenheten idag, dock vaknade jag sent idag så jag kommer väl lite efter dit bort :) Vi var till Nora igår med lite grejer. Kikade in hos mormor med och fick hem lite bullar mm.

Vi åt alla på pizzeria i Nora. Väääldigt gott!! Godis till kvällen! Åt ju lite godis i Fredags med och nu känner jag mig uppsvälld o jag vet inte vad. Jag som började så braaa med min träning. =/

Frukost och städdag var det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

joo det är fint! med dej??=)



Man måste gå ha unnar dagar. Är bara att skärpa till sig nästa dag. vi lever bara en gång och godis ÄR GOTT.

Åh va ja saknar den svenska pizzan!!!

2010-02-28 @ 13:06:25
URL: http://coccoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0