Söndag



Igår blev det en riktig myskväll i soffan för oss.
Vi kollade på alla bidragen i M och när vi fick veta att Darin gick vidare så bytte vi till en annan kanal som visade en thriller som visade sig vara rätt så dålig. Vi kollade klart. Efter den tog vi på en annan film(skräck). Slutade halv 1. Sov till halv 11 idag. Det brukar jag aldrig göra. Vaknar oftast runt 9 och är klarvaken.

Ska det snöa mer idag eller? Är ju skapligt väder nu.
Vill gå en långpromenad idag. Tror vi ska åka upp till svärföräldrarna och hälsa på.
Vara ute i skogen lite och mysa. Fia med knuff framför brasan:)
Jag får lov att köra dit och hem om vi ska dit och nu är det såhär att jag knappt inte har kört sen jag var på kursen. Glömmer man eller finns kunskaperna kvar tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0