Tack för en trevlig kväll

Även idag fick vi vakna till underbart fint väder :) Jag mår OK. Ganska bra. Lite seg, lite torr i munnen men jag har fått i mig en kopp kaffe så jätte dåligt mår jag ju ej. Tittar på reprisen av melodifestivalen. Hade hoppats på att Darin var med. Vill se han. Konstiga bidrag i år eller?

Tack tjejer för igår kväll. Tror vi tog upp MINST 30 olika samtalsämnen =P  Och mat/snacks var ju skitgott! Jag känner att jag stinker vitlök ÄN.  Jag åt en varm ostsmörgås när jag kom hem inatt samt vräkte vi i oss ostbbågar! Men jag är sjukt sugen på glass. Har inte testat Ben o Jerry glassen ju. Ser himmelskt god ut! Men dyyyr!


     

Nu ska jag göra iordning frukost till mig och mannen :)
Sen blir det nog en promenad i solen!:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Prova inte Ben & Jerrys eller Haägendazs, du kommer bli beroende!!! =P =)

2010-02-14 @ 11:00:09
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0