Tacopaj o segisdag

Shit vilket oväder. Eftersom min karl inte kan köra bil(visserligen kan ju jag köra med han brevid) så tiggde jag skjuts av pappas sambo till affären idag. Handlade till taco pajen samt en stoor påse med smågodis.
Har ätit och ligger nu små trött på soffan.

Har inte gjort ett skit idag. Bara legat uppe hos pappa och kollat på tv. Men dagen den gick och nu inväntar jag Melodifestivalen.

På ett sätt har han det bra Mathias. Han slipper mitt tjat om att diska,bädda sängen, gör det, gör det.
Nu kan han ju inte göra någonting. Han sitter antingen vid datorn och spelar spel eller soffan och tv.
Jag kan inte säga till om nånting. Möjligtvis att ta disken då o då.
Han må ha ont, men jag tror han mår prima på den fronten!
Oj, vad det är jobbigt att bo så litet som vi gör nu.
Jag försöker vara "ute, borta" så mycket som möjligt så vi inte trampar på varandra. Lätt hänt i think.
Ser fram emot den dagen när han kan börja leva som vanligt igen.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0