Tisdag

Inatt drömde jag om lite mat och godis från Norge. Sjukt, jag vet! Kunde känna smaken till och med.
Drömde om den fantastiskt goda tomatosten som ej går att få tag i i Sverige, eller ja, på någon enstaka plats kanske men den är suveränt god och det tycker alla i min familj med. Brukade köpa hem då o då till dem när jag bodde där. Så har vi deras goda sour creme chipsen som jag och Sandra ÄLSKAR.
Samt chokladen SMASH... Såldes visst i Sverige nån gång men inget jag kommer ihåg.
Och så har vi den goda krämiga majonäsen på tub!
Där har vi mina favoriter ifrån vårat grannland som jag drömde om inatt :)

Har precis ätit en knäckemacka och ett glas mjölk.
Ska klä på mig och gå bort till Sandra. Hon ska färga mitt hår.
Annars sker det inte mycket idag.
Ska handla hem lite mat och ta en promenad! Just ja, jag och Mickan skulle ju ta en walk idag med! Härligt!



Lilltjejen där inne :) Mosters tös!!


Kommentarer
Postat av: jennifer

vad roligt med en flicka=)

åhh jag tänkte på smash häromdan!mitt favvo godis! ska defenitivt köpa med det hem nästa gång man är i oslo!!!såg också att dom har börjat sälja snapple juicen här i affärn som jag köpte i norge!woho!

2010-02-09 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0