Tripp till Nora

Strax ska vi åka och lämna Sotis (Sandras katt) till mormor. Hon blir den nya ägaren till henne.
Hon får mer uppmärksamhet där och vi vet heller inte hur det blir när bebisen kommer.
Dessutom vill mormor så gärna ha en katt. Blir lite ensamt för henne nu. Blir bra det där.

Hoppas på kaffe och fika därborta ja :)


Hur det går med Mathias? Det går framåt. Svullnaden börjar avta mer och mer. Igår gick han utanför här och "hoppade lite".  Men lite trist att han måste sova på soffan och jag i sängen. Inatt vaknade jag av en duns i golvet, eller rättare sagt flera. Han hoppade till badrummet,på väg tillbaka hörde jag han hur han nästan svor,suckade och hade sig. Gjorde väl ont då tänker jag. Men han gör de flesta sakerna själv så thats good!

Fredag idag ju. Blir nog film och förhoppningsvis inget godis. Spara tills imorgon till Melodifestivalen. Brukar ej kolla men vill se hur det går för Darin! Heja,heja.

Ha det

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag ser jättemkt fram emot när ni kommer=)=blir grymt kul=)

2010-02-19 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0