Tuffa veckor

Just nu befinner jag mig i sängen med datorn då Mathias behöver all utrymme han kan få i soffan där han kan lägga upp foten på kanten som stöd.
Han har jäkligt ont och kan bara ligga(rekomendation från läkaren) så jag försöker verkligen att se till att han har det bra. Göra iordning frukost/mat, hämta vatten, bädda ner han osv. Riktig husmor ni vet.
Han försöker bara gå upp om han måste. Men idag kan det bli lite svårt. Jag ska ju till skolan. Tänkte korta ner dagen lite och sen vara hemma imorgon.

Lagade god mat till oss igår. Köttbullar(hemmagjorda),ugnsbakade potatis med olivolja,flingsalt och fetaost på, pepparsås,wookgrönsaker och vitlöksbröd.

Ser verkligen fram emot den helgen jag och Mickan drar till Jennifer.
Koppla av och bara tänka på mig själv en stund.
Vi ska även kolla på hotell/vandrarhem i Oslo om vi ska åka dit 17 Maj.
Konstigt, ändå känner jag några där som man kanske skulla kunna sova hos men får leta efter nåt billigt istället.
Jag hoppas iallafall att det blir av!

Ha en toppen dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0