Allmänt

Lugna favoriter hörs i mina hörlurar just nu. Så avslappnande.. Tvätten är klar, fanns tid idag.
Har legat och läst i min bok, den heter; Han och Hon. Handlar om en kille och en tjej som träffas ute på krogen och genast blir det attraherade av varandra, dock har tjejen barn och är 16 år äldre än han.
Har inte hunnit så långt men jag hoppas att det är en romantisk bok:)

Ikväll är det säsongstart för Andra Avenyn, till det blir det vatten och apelsin. Jooodåå ni läste allt rätt. FRUKT blir det. Är duktig med det, äter 1 frukt om dagen, kanske 2. Brukar äta banan vid 10 rasten i skolan.

Kikade in på nelly och fick se alla snyggga urläckra plagg, festklänningar till snygga jeans. Vill ha, är grymt sugen på att shopppppa mer men fasiken jag är inte rik.

Njaee, några lotter så kanske det går vägen?


Sommar, åhh härliga sommar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0