Beställning

Ska precis börja med maten efter att ha varit och handlat till den. Det var jobbigt att gå i snön.
Jag ska laga korv stroganoff och ris. Nu har jag även köpt ägg så imorgon ska jag baka sockerkakan tror jag! Har man nånting gott till helgen.  "Neeej fy på mig.. Ha, jag som skulle sluta med sånt här småätande.

Idag beställde jag lite kläder ifrån HM.. Första gången jag beställde kläder ifrån internet dessutom. Men jag ville så gärna ha för jag åker nästan aldrig någonstans och köper.


    
Den här köpte jag. Somrig och fin! 149 kr



En kofta, älskar dem:) 199 kr



Enkel klänning 69 kr.


Hoppas allt sitter BRA på mig. Ville beställa mer men pengarna finns inte.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0