Kort. Igen!??

Nu är det inte långt kvar tills det är dags att söka in till universitetet! Skrämmande.
Hoppas att jag inte ändrar mig i sista sekunden när jag så länge velat detta.
Men jag är riktigt sugen på att åka tillbaka till mitt kära grannland. Trivdes som sjutton.
Jag kan inte bo på ett sånt här litet ställe egentligen. Jag behöver så mycket annat omkring mig så jag vet att jag lever. Kanske låter dumt men sån är jag ju. :)



Jag o gamla aupair tjejer hos mig på fest!

Anneli o jag

På tjejfest!Med någon?!

Slottet!Fin promenadväg

Längs Karl Johan

Frognerparken! Gigantisk FIN park

Meee

Mathias på besök samt en gammal arbetskollega

Syster på besök. Här på kareokebar!

Mitt gamla jobb. Det bästa jobbet=)Privat dagis

Ekeberg, mitt aupair område. Vackert!

Mina gamla aupair friends=)Här utgång!


Här ska vi se fotbollsmatch utomhus i vackra OSLO!

Ni förstår SÄKERT vad tiden i Oslo betyder för mig. Bästa tiden i mitt liv.
Det har aldrig hänt så mycket i hela i mitt liv som det gjort där under mina 2 år.
Jag kommer ihåg allt som om det vore igår. :)
Den 17 maj ska ju jag och Jennifer åka dit, eventuellt fler härifrån, ska bli riktigt skoj!
Ni får dras med gamla kort ett tag till! Ha =P

Trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej Annsso!

Vill bara fråga om lite tips angående viktminskning och så,

gör du nå speciellt?



Har du några kost tips?



2010-01-12 @ 21:54:46
URL: http://satujonna.blogg.se/
Postat av: Madde

Hallo!! Sjælvklart ær jag i Oslo på syttene mai! =)

2010-01-13 @ 16:15:08
URL: http://bangboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0