Jag älskar träning!!!

30 min promenad i det friska sköna vädret!:)
Samt 40 min cykling.

Nu dusch sen plugga


Föresten, vi åt skitgod mat igår ja och Mathias.
Han hade varit ute på rally hela dagen,frösen så när han kom hem hade jag fixat hemmagjorde potatisklyftor,fetaostsallad,baconlindadkycklingfile :) Jag åt så jag fick ont i magen!
Annars har jag knappt ätit nåt godis alls i helgen, lite lite nötter. Thats it.

Idag blir det en kebabsallad ifrån pizzerian medans Mathias vräker i sig en flötig pizza kan jag med gott samvete äta min sallad som iallafall är lite bättre.

På Tisdag är jag ledig och på Fredag ska vi vara uppe i hurtigtorpet hela dagen och ha kul=) Som jag längtat efter att få åka pulka och ha kul. Tack
Folkhögskolan :=)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jaha, den gjorde det? Den ser väldigt skön ut :)

2010-01-31 @ 20:18:09
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0