Lördag

God morgon:)  Vad jag har sovit ut idag och det var precis det jag ville. 11 gick jag upp. Jag la mig 12 inatt och somnade direkt medans min käre sambo la sig 4 för när han sätter sig vid datorn med en öl och lyssnar på musik då är han FAST =D

Jag har precis ätit lite fil med linfrön i och bananer,kaffe och knäckemacka.
Efter 12 ska jag bli med mamma,Micke och Emma till Nora, till deras nya lägenhet och se hur den ser ut. Spännande! Hade ändå inget för mig idag.
Ikväll ska vi till dem och spela massa spel, yatzy,kort,fia mm. Till det GODIS. Ja ikväll har jag min godisdag. Jag åt inget igår förutom apelsin.
Slinker nog ner nåt glas vin med :) Dricker aldrig så nu ska det bli kul att göra något.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0