Måndag

God morgon läsare :0)

Idag ställde jag kl på 9 men såklart somnade jag om och vaknade halv 10 istället. Gick då upp och har hunnit ätit frukost och druckit en kopp kaffe. Ska ner och rota fram termobrallorna för jag och Mathias ska upp till Björksjön idag och vara där hela dagen och åka skoter. Perfekt väder för det:)
Kanske man kan ta lite naturbilder om jag kommer ihåg. Längtar tills man kan vara ett gäng på isen och åka pulka efter och dricka lite öl. Det gör vi varje år... Förra året var Mathias föräldrar borta en helg så då bjöd vi upp Peter o gänget, Veronica var också med så hade vi en hel dag där ute sen på kvällen satt vi framför "brasan" inomhus och drack,åt tacos tror jag och lekte lekar, sen på kvällen lekte vi kurra gömma i det stora huset.. Buhhh vad det var små äckligt!=P 
Så i år hoppas och vill jag att detta ska ske igen!!! =)

2 sovmornar till återstår sen back to school!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

sv: ja jag börjar allvarligt fundera på att flytta tillbaka faktiskt. gaah. Man blir ju knäpp av att vara i Oslo helt enkelt.

2010-01-04 @ 11:36:15
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: jennifer

får jag vara med då?=p låter ju helmysigt=)

2010-01-04 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0