Söndag

Morgon

Mitt humör är jätte bra förutom att det är att det är Söndag förstås. Den här helgen gick fort den med.
Men jag har fått sova ut hela natten. Annars när jag haft Ludde brukar han tassa omkring vid 6 på mornarna och då går jag oftast ut en sväng med han men han har sovit i sängen med mig hela natten. Vi gick upp vid 10.
Han kommer att bli sååå glad när han ska hem sen :)

Jag tänkte jag skulle baka idag igen men jag vet inte vad. Jag har både blockchoklad och sylt. Värre med socker kom jag på med nu. Ohh alltid ska det vara nåt.
Och i rulltårta ska det väl vara ganska mycket socker har jag för mig.

Nu blir det morgonpromenad med livliga L...


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vilken fin blogg du har. Besök gärna min.

2010-01-17 @ 14:43:03
URL: http://biggless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0