Söndag

Varför måste dagarna gå så fort. Fan, jul och nyår är över och vad har man nu att se fram emot? Jag kommer att drabbas av skoltrötthet och vara deprimerad dem närmsta månaderna. Kallt,mörkt och jävligt.
Våren är inte här än på länge. Fast å andra sidan. Om den här tiden gått fort så går väl tiden fram till våren också fort?! Jaja. Vi kan alltid drömma oss bort.
Nu väntar jag bara på att skolan ska börja- trist men sant. Torsdag sker det. Men man kommer väl in i vardagen ganska så fort i guess.


Jag vill att det ska bli April så jag kan söka in till universitetet! Jag vill göra nånting av mitt liv NU. Vill gå vidare. Utbilda mig och få ett bra jobb! Hoppas det kan ske nån gång i mitt liv.. Jag har sagt till mig själv att händer det inget här för mig på ca 5 år så flyttar jag tillbaka till Oslo!!

Neej nog med dessa negativa tankar. Tar dagen som den kommer och kämpa ska jag!

Jag ska snart svettas på cykeljäveln igen sen kanske det får bli en tvspelsdag hos syster..

Byeee


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska ha mål! Och tror du bara på dig själv kommer du att lyckas vännen!!! Jag håller tummar och tår för dig och längtar lite extra till april för din skull ;)

2010-01-03 @ 18:15:23
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0