Tvätt o bakning

Morrn morrn

Idag ska jag tvätta mellan 11-2 så det är snart dags! Mellan där ska jag slänga ihop en sockerkakssmet för mamma kommer på fika idag och tittar på gardinerna vi fått upp(för ett bra tag sen) =)
Annars blir det nog en inne dag för det är ju -17 just nu ute. Brrr
Stackars pappa är ute och lägger tak han... Vilket jobb.. Han skrev imorse att det var så kallt och att det blåser rätt genom kläderna och att dem måste jobba MINST 5 tim till. Fy fan!!!!!

Sista sovmorgonen är imorgon. Aaaa vad fort det går. Vill ha mer ledighet. Ligga och snosa hela morgonen med älsklingen, äta låååång frukost och så bara göra det man själv vill göra.

Jag lär fortsätta med det förbannade körkortet nu. Orken finns inte nu heller men jag lär kämpa på!
Känner verkligen för att dra härifrån en helg snart. Behöver det. Lite miljöombyte,andra människor,andra saker.

Nåja, tvätt som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0