Varför?

Det är helt jävla otroligt alltså. Här försöker man o kämpa med vikten men till vilken nytta då om man får fråga!
Jag går varenda jäkla dag till skolan, 25 min dit, 25 min hem och oftast en kvällspromenad på ca 20 min i rask takt, äter inge godis eller så på veckorna, kör på rutin varenda dag, frukost,frukt vid 10, lätt lunch vid halv 1, mat hemma vid halv 4,4 ca, sedan kvällsmacka o frukt... MEN ändå ökar jag i vikt. Hur kommer detta sig??
Känns så meningslöst bara, kan lika gärna proppa i mig massa fett om det ska bli såhär.
Kan någon tala om hur det kan bli såhär?? Varför går jag upp på våghelvete när jag kämpar så??
Ska fan bara lita på måttbandet hädanefter!

Nu ska jag ta på en film och knapra fett! Det är jag väl värd!!!AHhhhhhhhhhh


Kommentarer
Postat av: carro

klart du ska lite mer på måttbandet än vågen. muskler väger mer än fett!!=)

2010-01-13 @ 17:06:49
URL: http://coccoline.blogg.se/
Postat av: jessica

Nej, min kost är nog relativt bra, tänkte mest på om du hade några smyg knep =)

Jag äter inga kolhydrater, endast det från frukt.

Ökar den gröna delen och proteinintaget ist.

Man får mycke mer mättnads känsla och det gör underverk med midjeomfånget, kombinerat med motion såklart. Det är väl motionen som kommit i kläm för min del. Borde införskaffa mej ett löpband... =)

Godis och socker över lag försöker jag begränsa till MAX 1 dag i veckan...men en dag när jag är sugen, bestämmer ingen dag i förväg.

2010-01-13 @ 17:33:14
Postat av: jessica

Okej, vi vet inte än om vi e hemma den 6:e, ska ev. till min syster, måste hämta STORA ryggsäckar till våran Thailands resa...och den helgen är typ den enda lediga för oss =/ men vå får se...Ja, fest är alltid trevligt!!!

2010-01-13 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0