Torsdag

Gårdagen var trevlig, vi fick för oss att dra till Sandra och Erik o spela poker(med marker o pengar) så vi köpte lite snacks o tog med några öl så begav oss dit.


Det blev även en omgång plump. När kl var 1 drog vi oss hemåt men min karl drog vidare till sina polare och stampade in här hemma 04.30 imorse.:)

Idag har vi tänkt att äta lunch på Bredsjögården för sen är det jobb hela kvällen för min del, de flesta ska väl ner till Krokborn tänker jag. Inte jag. Jag bryr mig inte alls om Brolle så vad är meningen med att betala in sig(som säkert kostar 100-200 när man inte ens "gillar" artisten. Nej tack.

Men imorgon tror jag bestämt det blir båttur och badning med grabbarna:) Åhh hoppas att vädret håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0