Vilken kväll:)

Hoojjhoj!
Igår packade vi väskan och åkte till Nora för att spendera dagen och kvällen hos mamma-det var Nora dagarna i helgen så utgång skulle det bli.
Under dagen strosade vi omkring på stan i hettan,stackars Sandra var med och gick. Tog en öl på uteservering samt mat på restaurang sedan for vi hem och började korka upp på baksidan i solen:)
Moster kom på besök och vi började alla bli lite smålulliga, härligt det där :)
Jag hade såklart klädproblem-jeans för varmt,kjol då visar jag mina fula ben så JA det fick bli det vanliga. Jag måste verkligen beställa nya kläder. Festkläder alltså! Vi stod och rockade till rydell och quick eller vad dem nu hette och vilket ös och tjejen i bandet var nå grymt snygg och spelade saxofon ASBRA. Det rös i hela mig.
Vi ska ta och äta lite nu och sjunka ner i soffan och bara vara.



Mamma och Micke


mmmmm


:)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Verkar som ni hade det toppen:-)och nej du har inte fula ben!puss

2010-07-11 @ 21:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0