Schemat

Idag fick jag hem mitt sommarschema och jag är besviken. Jag var så nyfiken på hur det skulle bli och inte trodde jag detta, har 2 helger på hela sommaren, mest dagtid. Men men, är man vikarie så får man väl ta det som finns, eller?

Jag jobbar midsommar, fre och lör :) Pengar, pengar!

Idag är jag skittrött, säkert efter helgen och jobbet hela dagen igår.
Har ringt akassan med och kollat om jag får ersättning nu innan jag börjar jobba och dem trodde inte det då jag sökt in till universitetet i höst. Vilken skitregel!!!!!!!!!!!!!!!!Vet ju inte ens om jag kommer in eller om jag ska börja!!




Kommentarer
Postat av: Carro

Va härligt med semester :) Hehe nej hon har inga ljusa stunder ofta om man säger så :) Får hoppas du får lite mer tid till sommaren ändå!! :)

2010-06-07 @ 14:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0