Söndag

Jag ville verkligen sluta med kaffet pga gula tänder(jag har alltid fått beröm för mina vita,fina tänder) men numera syns det verkligen att dem inte är såååå vita längre, dock tycker jag att jag inte dricker såå himla mycket kaffe. En kopp om dagen är ett måste för mig, det är ju sååå gott.
Sen dricker jag inte mer OM det inte är så att jag är bortbjuden till nån. Förr när man jobbade drack jag säkert 4 koppar om dagen så man har minskat på det rejält. Däremot är jag chockad över mig själv att jag börjat dricka the som jag verkligen avskydde förut, nu ger det mig en lugn,avslappad känsla i hela kroppen.

 Nja, riktigt såhär är det väl inte men jag vet iallafall att jag inte tänker sluta med kaffet hur mycket än hjärnan säger åt mig att göra det så vill min kropp ha det.

Idag ska vi tjejer upp till Jennifer och gratta henne då hon fyllde den 17e. :) Planera lite kanske:)

Idag ringde det från jobbet, tänkte att nu ska jag ut o jobba idag igen, men nix det var nån som ville byta tur med mig så jag blev skitglad, fick 2 kvällar till:) tack ni snälla goa arbetskamrater.

Idag får det bli kycklingsallad till mat med baguetter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tyvärr så ger väl te också gula tänder... varför är det alltid så med allt som e gott... de finns alltdi nåt negativt med det!

2010-06-24 @ 07:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0