Trötta jag

Helt ärligt, jag känner mig som en zombie! Ögonen hänger inte alls med och kroppen är tung.
Jag är SÅ TRÖTT, jag kom hem vid 12 igår kväll från Sandra där även Emma var. Vi åt godis och kollade på film, sen bums i säng, vaknade till vid halv 4 då Mathias kom hem från Peter. Gjorde ett försök till att somna om men det tog evigheter. Efter ett tag hörde jag snarkningen ifrån honom vilket jag riktigt avskyr. Kan verkligen inte somna till det. Efter några gångers skrik till han att sluta och lägg dig på sidan så gjorde han det och jag kunde försöka ännu en gång att sova men det tog sin tid,kollade på kl då var den 5 och jag hade ställt kl på 07.30. =(
Jag verkligen hatar när klockan ringer!!! Drives me crazy...... Men det är bara o stå upp. Lite kaffe och frukost så blir det nog bra. Är ett mördarpass idag ju och skitväder. Tar med tidningar o böcker:)

Sorry för klagandet men vad gör man :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0