Äntligen helg

God morgon solstrålar!!

Regn och rusk. Idag åker regnjackan på!
Läste precis i aftonbladet att det kan bli problem med all snö som smälter nu. Herreguuuud

Visst såg kakan god ut?? Får hoppas min blir lyckad. Smörkrämen ovanpå är gjord av vispgrädde och mjölchoklad. Hur härligt låter inte det=) Jag ska baka den idag och sedan ta med till min kära farmor. Farfar har åkt in på sjukhus IGEN stackarn. PGA den långa väntetiden!! 2 mån måste han vänta. Jag blir så frustrerad över detta. Han kan ju för fasiken dö på den tiden!!!

Från det ena till det andra, jag är GRYMT shoppingsugen. Det bara kliiiiiar i fingrarna. Har ju precis beställt lite men nu vill jag ha mer.
Men å andra sidan ska jag till Stockholm nästa vecka och kan handla där. Sedan blir det ju Osloresa i Maj så möjligheterna finns ju.

Dags för morgonsysslorna.

Bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja de är farligt d där, när man väl börjat shoppa är d svårt att sluta...=)

2010-03-19 @ 09:21:53
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0