Härligt!

Här hemma är vi på topp! Karl sitter med en öl vid datorn och poppar musik.
Jag lyssnar också på musik och drömmer mig bort:)

Mickan, jag och Tanja gick i 2 timmar idag.
Först gick Mickan och jag ner till cafeet o köpte med oss en varsin kaffe sedan strosade vi omkring.
Påminner mycket om när Carro o jag köpte kaffe och gick i frognerparken hela dagarna=)
Eller en öl på uteservering funkar det med =P






Väl hemma ifrån promenaden, hungrig som bara den lagade Mathias fläskfile och pommes, sallad o sås. :=)




Ikväll blir det



Fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Aah vilken härlig dag, hoppas på en repris imorron!!

2010-03-06 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0