Jobb

1 timme gick jag och Mikklan idag. Skönt så skönt. Men det var rena floden i skorna kan jag säga!
Jag ska ta en dusch sedan bege mig till syster och sova där inatt.

Idag sökte jag sommarjobb(på mammas gamla jobb) och fick det på en gång. Så lite längre fram blir det inskolning. Jag tycker detta är toppen för jag känner verkligen för att börja jobba och tjäna pengar och det passar ju jätte bra då vi tänkt åkte utomlands i höst!:)

Mår ni bra?????

Velar fram och tillbaka angående universitetet, spa eller förskolelärare. Tänkte först ta förskolelärare som andra hands val men efter mycket tänkande om framtiden så överväger jag att ta det i första.
Ska boka in en tid med nån på Karlstads universitet och prata igenom lite om programmet. Att bara läsa säger mig inte såå jätte mycket. Vill vara säker. Detta är på distans. Har ca 3 veckor på mig att bestämma mig.

Några tips och råd kanske någon har....!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan bara säga en sak, GÖR´T!!!

2010-03-22 @ 17:57:00
URL: http://majijaaa.blogspot.com
Postat av: Lina

hej va kul att du lämnade en kommentar i min blogg och att du hittat dit=) tack ås mycket...och hoppas verkligen inte våra män tar oss för givet mer å offrar lite för oss med! sålänge får vi väl peppa varann! haha ha d fint//Lina

2010-03-22 @ 18:53:06
URL: http://lijna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Annsso! Kände bara att jag var tvungen att skriva ner den lilla historian ;)



Hmm....matten jag läste var lite halvkonstig men kraven för att klara den var inte så speciellt höga. Men läser ju liksom mattedidaktik också, man sitter inte bara och räknar, inte gjorde vi det i alla fall :)

2010-03-22 @ 19:27:04
URL: http://majijaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0