Måndag

Måndag och den är så välkommen så!
Sol och minusgrader igen!

Jag var verkligen sugen på pizza igår hela dagen men jag åt en god toast istället med skinka,vitlökssalami,ost och
och tomat.
Till kvällen blev det smågodis. Chooooooooooooookllllllad:)
 


I eftermiddag ska jag upp till kommun och prata med en(hoppas på ett positivt svar).
Kanske blir det en promenad med Mickan!
Jag fick en sån goo kommentar av henne igår när jag var där.
Vi pratade om träning såklart(det största samtalsämnet just nu).
Hon sa att om jag var du så skulle jag vara nöjd.
Och jag blev så glad. Men självklart så tycker ju inte jag så för det gör man ju nästan aldrig.

Dags att ta tag i morgonsysslorna. Undrar om man kan cykla idag!?
Idag till lunch blir det tagiatelle med tonfiskröra(tonfisk,lättcreme fraiche och rödlök).

Ha det!


Kommentarer
Postat av: jennifer!

toast eller något lättare låter bra! vadsomhelst!

vi ska försöka komma nångång em.kanske runt sex?ska försöka klara av kalaset i karlstad tidigt på fm.

Ska ck följa med till er eller ska han o mattias dra till peter på en gång?



Kraam

2010-03-22 @ 12:07:15
Postat av: Mikkan

Vet faktiskt inte om hon läser eller ej.. Ja jag såg de, inte illa!! That´s not your candy;P

2010-03-22 @ 16:21:30
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0