Mätt och belåten

åhhh vilken middag vi precis ätit. Bakpotatis med massa tillbehör,skinkschnitzel och sallad. Proppmätt och väldigt trött. Den kommer smygandes men jag vet att kl 10 ikväll,då sover jag nog garanterat!

Imorgon har jag en storstädning att se fram emot, ska även inhandla massa dricks IFALL jag mår skit på Söndag och inte orkar ta mig nånstans =P Man får tänka ett steg framåt. 

 Jag ska hoppa i myskläder och bädda ner mig och invänta Lets dance samtidigt som jag ger mig själv lite massage.




Ja, jag får nöja mig med en sån här grej. :)

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Nej va wierd.. Va är d?? Ser ut som en robbot=)

2010-03-27 @ 12:36:24
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0