Söndag

Hela helgen har jag vaknat tidigt. kl 8 imorse. På ett sätt är det skönt men vad ska man göra hela dagen då!?
Jag ska baka lite mer för idag kommer pappa hem från jobbet.
Han har slitit häcken av sig i kylan i 1 vecka nu. 12-14 timmar pass. Ute o lägger tak. Buhhh.
Så då vill jag ge han/familjen något gott :=)

Försöker få iväg Mathias ett tag idag så Mickan kan komma förbi på en kopp medans vi kollar lite jobb i Oslo!
Vi pratade lite om det igår att händer det inget för oss i höst så funderar vi på att flytta dit.
Jag anser att hon behöver få lite miljöombyte, ha lite kul. Se annat :) Så varför inte där i nåt år o tjäna ihop pengar, betala av sitt studielån. Det är en tanke ifrån oss iallafall. Jag flyttar mer än gärna dit igen.
Fast å andra sidan så drar jag mig ju hela tiden för o plugga. Ska jag göra det då igen! Hmm. Bra fråga.

Inte lika fint väder idag. Tråkigt. Men promenad ska det bli oavsett!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Ja, hon kan ju följa med när pappa kommer på besök ;)



Kl. 8?! Jag sover läääänge :)

2010-03-07 @ 11:38:29
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv:

TACK:)

2010-03-07 @ 13:54:56
URL: http://ronstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0