youtube

När jag bodde i Oslo så träffade jag en kille som hade en skiva som han spelade ofta- Gitarrgutterna, Espen Lind och Kurt Nielsen och någon mer tror jag. Gör er själva en tjänst och gå in och lyssna på youtube på dem.
Grymt sköna röster och fina låtar.
Sök på deras namn!:) Unloved är en favorit hos mig. Jag tröttnar aldrig på låtarna. Spelar skivan då och då och får nästan tårar. Dels för att det är fint och dels för att det påminner mig så mycket om tiden där.
























Godnatt med er :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja jag trivs jättebra! Känns så skönt att ha ett eget litet krypin :)

2010-03-03 @ 20:30:28
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vi ska åka första veckan i maj så det krockar inte!vi måste kolla upp boende o skit,alla hotell på hotels.com var uppbokade då den syttonde!



Lovely pics !kram

2010-03-03 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0