Mer bakning är på G :)

Hej på er läsare

Jag håller på och lagar potatis och fiskbullar. Har varit och hämtat Ludde för Sandra och Erik har varit i Örebro idag och köpt nytt handfat mm..

Ska snart iväg och handla grejer till cheescaken jag tänkt baka imorgon. Blir första gången och jag tycker dem ser så himla läckra ut:)

Bild på Strawberry cheesecake

Jag vill suprisa min karl med denna när han kommer hem imorgon/Fredag. Inte säkert att det blir just en sån här men nån blir det :) Har även tänkt bara lite chokladmuffins när jag ändå håller på.

Neej ni. Nu ska jag ut i sooola medans den är framme. Satt ute i skolan i nästan 1 timme idag. Jäklar vad det värmde gött. Vad glad man blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0