Helgen

Hej hörrni


SKITGOD Wienerbröd med kräm o frukt frossades på ett fik i Nora i Lördags:)

Igår låg jag däckad hela dagen, det var skitjobbigt att missa det underbara vädret men jag mådde skit.
Vi var ju här hos mig i Lördags och drack lite vin, spelade kubb och härjade osv...



En mysig eftermiddagsbild ifrån svärföräldrarnas place i Björksjön:)



Me and Susanna is drinking some viiiine :P


Nu är det Måndag igen och jag har sommarlov/semester, och solen är här. Jag ska nog bara slappa idag och lägga mig ute på en filt och sola. Dags att få färg på hela kroppen.

Jag ser verkligen fram emot helgen, grillning med fölket på Fredag och Lördagen blir det kanotresa" all day.

Fredags dagen blir också mysig då J frågade mig om solning och glass i Grythyttan, ohh yes :)

Men imorgon lär jag till Arbetsförmedlingen och skriva in mig som arbetslös ett par veckor:) Får se om man får nån ersättning nu, för mamma sa det var nåt nytt nu att man inte får det om man sökt till universitet osv. Hope not =/

Ha en underbar dag i solen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0