Onsdag

Dagen hos mamma igår gick foort men den var mycket trevlig. Vi tog en promenad till lågpris butiken(vilket var små jobbigt för Sandra så hon inte orkade gå så långt), köpte en varsin glass och så till affären och handlade mat, dagen bestod mest av massa prat och kaffe. Älskade mamma som finns så nära men ändå så långt borta.

Hon frågade Sandra om hon kan fatta att hon ska bli mamma för de flesta i familjen trodde nämligen att jag skulle bli först. Jag har inte bråttom alls, jag vill ha allt ordnat innan jag ska ha barn och dessutom är jag nog inte helt redo för det med tanke på att jag vill "röra på mig mer", festa,resa mm. Jag känner min karl så den biten behöver vi inte ta. Jag vet att han är mannen i mitt liv, synd bara att han är en inbiten hälleforsare för det är INTE jag och jag vill egentligen inte att mina barn ska växa upp i den här hålan. Jag vill ge dem mer än så i deras liv. Men det är bara min åsikt. Men vem vet, när det väl är dags för oss(hallå, jag är bara 24) så kanske vi flyttar.
Men nu är det dags att skaffa det där jäkla körkortet. Fick så dåligt självförtroende sist av kursen att jag inte hade energi till att fortsätta men nu ska Mathias betala hälften av en körlektion i Filipstad soo thats good, its a start.

Nu ska det bakas massa, Sockerkaka, kladdkakor och tårtor dem närmsta dagarna.

Ciao


Kommentarer
Postat av: jessica

Skulle vara trevligt att ha fika igen.. Vi kan ju vara hemma hos mig den här gången. Love

2010-05-05 @ 19:12:06
URL: http://jessyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0