Ont som sjutton

Fy fan vilken jobbig efterm/kväll. Började på bussen, jag fick helt plötsligt ont på höger sida mage att jag knappt kunde röra mig, vissa rörelser gjorde mer ont. Det avtog en stund för att sedan fortsätta så höll det på ett par tim tills det äntligen gav sig helt o jag blev då väldigt öm istället. Jag ringde sjukvårdsupplysningen o hon tänkte på blindtarmen men hon tyckte jag skulle avvakta o se om smärtan kom tillbaka o det har den inte gjort men känner mig bara väldigt öm än på hela höger sidan mot ryggen nu. Lyckades somna nån gång runt 1 inatt och har under natten vaknat till och från med frossa.
Är helt färdig nu.

Men jag lär till skolan och köra på sista tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0