Tack för igår tjejer





Ja ni. Dessa bilder togs igår av Mickan i hennes lägenhet. Min nya blåa cardigan kom i veckan så det fick bli den igår tillsammans med ett mörkt blått längre linne och strumpbyxor. Vi tog ett glas vin hos henne först sedan begav vi oss till Tanja där det blev en hel del diskussioner, efter nån timme gick vi hem till mig och sjöng singstar, kl halv 1 sa alla hej då. Lugn och trevlig kväll precis som vi sa. Kul att Linda kom med:) Dock känns det idag att man har druckit men jag och min snutt ska spendera våran dag inomhus iallafall. Har ätit en god frukost tillsammans och det är inte ofta vi gör/hinner det så det var uppskattat, jag ska snart baka brödet vi ska ha till maten. Blir hemmagjord potatisgratäng,panerad schnitzel och fetaostsallad. Och masssa gott till kvällen.

1 helg till på hemmaplan sedan drar vi J o jag i ett par dagar. Skönt och komma härifrån... o vad jag ska köpa på mig tomatost mm... När det handlar om Jennifer och mig så kan allt hända. Vi är som 2 vilda djur som det inte går att få stopp på :P hahah. Hoppas man inte blivit tråkig o torr på den här tiden i Hällefors..

Hur var eran Valborg?

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Tomatost? Vad om detta?

2010-05-01 @ 13:22:47
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Aa ok jag fattar.. Haha klockrent att du ska handla me en massa ätbart hem..

2010-05-01 @ 14:36:45
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0