Söndag

Goood morgon mina älskade läsare vilka ni nu är. Ni är bara ett fåtal som vågar erkänna!! Iofs så vet jag ju en del också. Idag är det Söndag den 21;a. Jag läängtar tills 1 dec. Att få pynta vårat eget hus på landet.. Mathias ska hugga ner en gran på VÅR mark och sätta på tomten och så ska vi ha i ljus där eftersom vi inte tänkt ha en gran inomhus så kör vi på utomhus istället. På julafton ska vi vara hos Sandra och Erik och lilla gumman. Julfrukost blir som vanligt. Jag vet att det är kris på jobbet under jul och nyår och hur bra man än tjänar så vill jag vara ledig på julafton då pga av elly och nyårsafton ska vi vara ett gäng hos mig.

Ahh i veckan ska tv och allt funka!!!

Idag jobbar jag kvällen!

Ha en toppen Söndag!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag längtar också tills vi får julpynta! Jag ääälskar julen! =)

2010-11-21 @ 11:26:13
URL: http://bangboom.blogg.se/
Postat av: fanny v

Varför vänta till den 1a dec ?! Första advent är ju den 28e :) puuuss gumman

2010-11-21 @ 18:57:33
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 01:56:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0