Är tvungen

Att lägga upp detta pinsama kort från "förr"...



Det är vinter och jag står i ett par LILA 80tals byxor... jag fryser.. snacka om utseendesfixerad! Jisses!:P

Har vräkt i mig mat hos grannen.. Dem bjöd på rårakor med fläsk men eftersom det är en mat jag ogillar så fick jag pannkakor:) Mathias har dragit till golfbanan och jag har hängt tvätt och grejat och väntar på att få dra ut i solen lite. Blir helt dåsig av att vara inne. Jag ser verkligen fram emot läkarbesöket på torsdag konstigt nog men bara den här grejen att få veta lite vad saker och ting kan bero på. Orolig men lättad på samma gång!

Fortsatt trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Mikkis

Haha helt sjukt, va olik dig du är! Vart är de där ifrån? Och vem är den tredje personen?

2010-10-12 @ 20:31:19
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag äääälskar din utväxt på det kortet! =)

Snygg Sandra är oxå. Hon ser näst intill ut som Erik. Haha!

2010-10-12 @ 20:58:31
Postat av: Zandra

Jag äääälskar din utväxt på det kortet! =)

Snygg Sandra är oxå. Hon ser näst intill ut som Erik. Haha!

2010-10-12 @ 20:58:49
Postat av: jennifer

håller med zandra utväxten går ju inte av för hackorfniss har ju själv haft likadan!HUGGA!

2010-10-13 @ 12:59:10
URL: http://missjuniverse.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Jaha är de Malin.. Syns fan inte! Haha ja men det minns jag allt att du gjorde.. O ja vem har inte haft en sån utväxt:D

2010-10-13 @ 18:54:28
URL: http://mikklan.blogg.se/
Postat av: Andreas

Haha jaha du spara några av bilderna jag skicka =) finns en del kvar haha.

2010-10-15 @ 13:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0