Slapparsöndag





Linslusar, det är brorsan och jag!

Idag beställde jag papiljotter(ogillar locktångar, drygt!).. Vill ha snyggt lockar till mormors 80 års kalas nästa helg. Nu är det bara klädseln kvar. Ska därför gå in på nelly nu en snabbis och se.

Har vräkt i mig chokladnötter nu ikväll, nya tag alltså!

Imorgon ska jag till Jessica och hälsa på.

Idag bokades även biljett till konsert i Oslo sista helgen i Nov. Själva konserten är väl inte direkt nån wow grej för mig men blev en spontangrej och mest för att jag vill dit.:)

Kläder var det! Jag vet,klockan är mycket men har legat och halvsovit hela dagen idag så tröttheten kommer väl senare i guess.
Natta med er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0