Tester

Tog en promenad efter läkarbesöket. Blåser iskallt idag men ändå vill jag vara ute i solen.
Tog en hel del tester där nere,blodvärde,sänkan,gallan och levervärden och några till. Men det skulle ta ett tag innan jag får svaren. Kanske ska ta och berätta varför jag tog tester.. Fick ett krampanfall i sidan av mage/rygg för några månader sen och sen dess har jag varit öm där och haft en molande värk till och från samt "lider" av spänningshuvudvärk och får yrselattaker. Men läkaren kunde inte känna något när han klämde omkring där och sa också att man lätt får yrsel vid sån huvudvärk. Jag får väl tro på han!? Min mage har alltid varit upp och ner men är ju inge kul att gå runt och känna obehag. Känns skönt att åtminstonde ha tagit dessa tester, hade gärna tagit fler för att veta mer men tyckte jag redan kom dit med massa problem.




Kommentarer
Postat av: Carro

Håller tummarna för att du snart får reda på vad det är! Har problem med magen själv och har gjort det ena testet efter det andra och den ena undersökningen efter den andra men utan ett svar på vad felet är..

2010-10-14 @ 15:45:34
URL: http://detbastaavcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0