Tv



Igår drog Mathias till Örebro och köpte denna tv till mig.. Eller ja, till oss som vi ska ha i sovrummet i huset sen.
Han köpte även en motorsåg billigt på Jula.
Nu återstår att se i vilket skick skorstenen är i, ser det bra ut tänkte vi lägga pengar på madrasser till hans dubbelsäng som står hos hans föräldrar. Får ju pengar för lägenheten men det ska vi köpa matsalsbord för och lite gardiner,blommor och sånt. Tur det är vinter snart,slipper vi tänka på gräsklippare.
Det är 2 veckor kvar till flytten och det känns inte som det. Vi har knappt börjat med nåt. Igår skurade jag utemöblerna och sopade och röjde balkongen.

Jag har ett enormt chokladsug just nu och jag har inte ens mens!!

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Själv är jag extremt jätte sugen på popcorn! 2 veckor går fort du, hur känns de;)

2010-10-16 @ 19:34:29
URL: http://mikklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0